>

Bebelan Rindu.


Assalamualaikum...


Ya Allah dah lama gilaa tak update.
Serious aku rindu nak blogging 😭

Tapi terlampau banyak kekangan yang menghalang. Cewahhh! Hahaha 😜
Nak cerita satu-satu kekangan yang melanda tu kang nanti dah jadi satu entry pulak pasal masalah aku kan? Baik takyah.


Sebab terlampau rindu nak blogging, aku gagahi jua update pakai handfon je, uolls! Gigih kan? 😂

Bila dah update pakai handfon ni, kau faham faham je laa. Memang dah takde laah tulisan senget benget kaler maler ni semua.
Kena tukar konsep blog pulak nih 😕


By the way, dah 2 bulan aku berjaya menamatkan pengajian di Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan 😊

Yeayyy yeayyy yeaayyy for me 👏👏👏


Tapi takde laa aku bahagia sangat duduk rumah tak buat pape ni. Bosangg ahh wehh 💁

Aku cuba jugak cari kerja. Tapi, hmmmm... Macam tak boleh go je dengan kerja tu. Baik takyah kerja kan? Kang hari-hari aku pergi kerja dengan muka tak rela pun tak best jugak 💁

Kekadang tu ade laa jugak rasa lifeless duduk rumah. Lagi best aku study kat KMNS tu haa! Hihi 🙊

Aku rasa macam annoying gila nak taip panjang-panjang pakai handfon ni haa!
Setakat ni dulu laah. Asyik typo je dari tadi 😒
Sakit pulak hati kite 😡


Till we meet again!
Assalamualaikum 😊
Thanks for reading! Do leave your comments! ;)

No comments:

Post a Comment

I'm a MILO's Addict copyright, Fully Design by Tiqaa.
Orange Design Pointer