>

RIMUP 2012!!!


~Assalamualaikum...~

Accewaahh! Rajin pulak aku update blog skrg nihh! Muahaha! :P
Hari-hari ade je new entry yg nak post! Aku pun taktau laah pasaipa skrg nih jadi rajin tak bertempat. Hehehe ;)
Boringg mungkin. :D

So, disebabkan kebosanan melanda diriku ini, maka lajuu jer jari jemari ni nak menaip a.k.a update entry kat blog! Hahaha! :D
Ade orang nak bace ke, takde orang nak bace ke, Ade aku kesah? Hehehe ;)
Asalkan aku happy dan hilang boringg! Yerr dak? Kesah pulak aku! ^_^

Maka dengan itu......,
I would like to share another story with my beloved blog! Muahaha! Beloved laah sgt!  *Ayat tuu mmg takboleh blah. Abaikan. :D

Citer dia camni......... *flashback~

 
RIMUP SGGS 2012

RIMUP tuu adalah.... Errrrr~
Actually aku pun kurang pasti makna disebalik akronim RIMUP tuu! Hehe ;)
Tapi, triple sure awok-awok mesti tau kan RIMUP tuu! Kalau taktau pun buat2 tau dah laa. Jgn menyusahkan diri aku nak kena pkir pulak maksud akronim RIMUP tu. Sedang malas berfikir skrg nihh ;)

Yeaahh, RIMUP di SMK(P) St. George pada tahun 2012 diadakan dalam bulan 10 camtu kot! Ntah! Kurang pasti ahh. Lupaaa sudah tarikh dia. Hehehe ^_<
Yg pasti, RIMUP tuu hujung2 tahun gak arr.

So, bagi student2 yg hyper active tak kena tempat macam aku + BFF's aku nihh, time RIMUP laah paling best!!! Hehehe ;)
Sebab?
  1. Hari RIMUP tak payah belajar! *Cukup syokk kalau REST drpd study nihh! Muahaha :P
  2. Boleh pakai baju selain daripada baju putih, kain biru, tudung putih, kasut putih! Hahaha! Means, boleh pakai baju tradisional. Boleh jerr pakai baju raya ke apaa ke! ^_^
  3. DIBENARKAN membawa handphone dan camera! *Time ni laah kami ambik kesempatan utk posing habis-habisan! Feeling2 mcm Malaysia Next Top Model laah! Hahaha :P
  4. Boleh makan!!! Yeaayy! *Makan je laah hg tau Tiqah oii~ Tapi serious best sbb everyone boleh bawak makanan dr rumah masing2, then kumpul dalam kelas, makan ramai2! Ouhh, heaven! ^_^
  5. Boleh jalan-jalan round satu sekolah sambil berposing sana-sini tanpa ade halangan! :D
  6.  Akan ade beberapa aktiviti yang best-best time RIMUP! ^_^
 
 DONE! ;)
Tu laah antara sebab-sebabnya kami suka time RIMUP! Ditambah pula, 2012 tahun last kami semua nak ber-RIMUP! Hohoho XDXD
 Tapi time tu, sedih pun ade sebab dah last, takot pun ade sebab masa tuu tengah counting the days je nak hadap SPM pulak! >.<

Tapi, bagi aku + BFF's, SPM is SPM! RIMUP is RIMUP!
Enjoy selagi mampu sebab RIMUP 2012 takkan berulang! :')
Jadi, kami hanya go with the flow~ 
Mmg enjoy je time tuu sambil release tension sbb nak SPM! :D

Tadaaaaa! Posing time! ^_^


Me with Faraa! ^_^

 Pinna with Lydia! ;)

 One, two, three, lompatt!!! ^_^

  
I believe I can flyyyy~ Muahaha :P
 


Summary of our posing feeling2 macam top model of the year di kwasan sekolah! :P

So, that's the story of our RIMUP session! Masih sempat lompat si katak lompat laah bagai, padahal lagi beberapa hari je tuu nak SPM! Tapi, enjoy itu perlu. Kurangkan stress nak SPM! Muehehe ;)
*alasan je tuu! Padahal mmg selalu gilaaa2 mcm nihh! ^_^

Sama-sama laah kita doakan agar result SPM yang nk keluaq tak beberapa hari je lagi nihh akan membuatkan kita tersenyum sampai tak boleh tido! :D
Amin....! 

"GOOD LUCK 2012 SPM CANDIDATES!!!"

Doakan result kita semua gempak2 biar gempar 1 Malaysia! Muahaha ^_^
InsyaAllah... :)

Thanks for reading this entry.  *even aku sorang je yg baca! Hahaha!  XOXO
Assalamualaikum... :)


Thanks for reading! Do leave your comments! ;)

No comments:

Post a Comment

I'm a MILO's Addict copyright, Fully Design by Tiqaa.
Orange Design Pointer