>

Nasi Ayam Penyet !


~Assalamualaikum...~

Hi all ! :)

Actually harini takde citer pun nak update . Tapi naluri blogger aku meronta-ronta minta aku update blog ! -_- 
*Naluri blogger boleh meronta-ronta ke ? Ayat zaman batu ke kau pakai , Tiqah ? >.<


So , memandangkan aku macam free je harini (padahal hari-hari pun free) , aku rasa adalah lebih baik jika aku layankan aje naluri blogger aku yang ntah pape nih ^_^

Just wanna share something dengan korang . 
Actually ianya sejenis makanan ! Hahaha :P



Haaaa ! Amacam weyh ? Aku menggagahkan diri letak size LARGE gambar ni sebab nak bagi korang terliur sampai menitik air liur atas keyboard laptop masing-masing ! Hahahaha :P

Ouhh , lupa nak bagitau nama makanan tuu ;)

NASI AYAM PENYET !!!


Hahaha ! Sedap , uolls ! 
Nama je macam tak kelassss sebab penyet penyet , tapi bila dah makan memang dah tak hengatt baq hangg ! ^_^
Sangat laah sedap ! ;)
Ada orang cakap , kalau ayam ni digantikan dengan ikan keli pun sedap . Aku tak sure laah pulak nama dia . Mungkin Ikan Keli Penyet ?  :O

Tapi , memang sedap laar ! Sos , sambal dan kicap dia pun SUPERB ! 
Tambah-tambah kalau korang nih jenis manusia yang suka makan pedas . Memang kena dengan taste bud korang laar ! ^_< 

Aku makan ayam ni tadi di  RASA VILLAGE CAFE a.k.a  Food Court Bukit Jambul Shopping Complex ! Kenyang gilaa tau makan nasi tuu . Dah laa ayam pun banyak . 
Memang tak rugi laar kalau try :)

Oleh itu , aku menggigihkan diri jugak keluarkan handfon daripada beg , kemudian unlock screen , tekan Menu , tekan Camera semata-mata nak ambik gambar Nasi Ayam Penyet ni tauu ! >.<
*perlu laah aku cerita step by step semua kan ? -_-


Hoyeaahh2 , aku tau . Ade jugak orang yang akan cakap cenggini :

"Eleehh , gambar Ayam Penyet tu pun nak ambik gambar . Macam dah takde benda sangat dah nak buat ! Poyo je lebih ."


  Dan apabila somebody tu ambik gambar sendiri , ade orang akan cakap cenggini :

"Hokk alorhh , ambik gambar sendiri ! Camwhore sana sini . Ingat cun habis laah tu ?"


Dah tu kau nak suruh dia ambik gambar ape ? Gambar dinding ? Gambar kau ? >.<
Haihh , manusia memang tak pernah berpuas hati kan ? -_-
Jadi , jangan laah kita jadi salah seorang daripada golongan-golongan di atas :)

Ouhh , I'm very sure yang reader blog aku takde laah tergolong dalam golongan manusia-manusia yang suka mengata seperti di atas kan ? InsyaAllah ;)
Sentiasa bersangka baik , okay ? ^_^

Ehh , aku rasa aku dah lari topik ! Hahaha >.<
Okay , tu saje kisah Ayam Penyet yang sedap harini ! :D

Aku ingatkan bila entry tak bermotif cenggini , takde laah panjang sangat entry ! Tetiba jadi panjang berjela dan meleret-leret pulak . -_-

That's all for today ! :)
Enjoy your Monday Blues ~  Muehehe ;)
Thanks for reading !
Assalamualaikum ... :)

Thanks for reading! Do leave your comments! ;)

No comments:

Post a Comment

I'm a MILO's Addict copyright, Fully Design by Tiqaa.
Orange Design Pointer