>

Esok KHAMIS !


~Assalamualaikum...~


Harini hari Rabu. Esok Khamis. 
Haaah ? What what what ? :O
KHAMIS ?

Ni bukan counting the days dah nii. Ni dah dipanggil counting the seconds !!! 
Actually aku update blog pagi-pagi buta (01:28 hours) nih sebab aku tak boleh tido. 
Sebab ? Nervous laah oiih ! -_-

Dan otak aku pun taknak stop pikir pasal RESULT SPM !!! Haishh, entah laa. Aku pun taktau kenapa. 
Ada satu feeling yang tak dapat dan malas aku nak explain kat sini. Bercampur-campur ! 
Takot ? Nervous ? Tak sabar ? Sedih ? Happy ? 
Entah laah ! Susah ! :(

Takpe laah, tawakkal je laah. 
Tengok je nanti result hari Khamis nanti. Nanti ? Ehh, tak laah. ESOK !


1995's !!! Marilah kita nervous berjemaah ! 


Dah speechless, lifeless, sleepless, heartless, useless, semua ada laah ! -_-
Aku pun dah malas nak hurai topik nih panjang-panjang. Menambahkan nervous dan stress ade laah !  >.<


So, naahhh gambar ni sebagai pengubat hati yang duka lara.


Introducinggggg.....!!!!! My beloved lil sister,  NURUL QAISARA BINTI AHMAD FUAD !!!
Hahaha ! Posing taknak kalah ! 
Bergaya dah macam Malaysian Next Top Model dah aku tengok ! :P
Credit to the photographer ! *Saye laah tuu. Bangga kejap ! Haha ! Okayy, overrr -_-

Nasib baik Qaisara kecik dan tak baligh lagi. Boleh laa nak posing maut cenggitu.
Kelihatan comel di situ. ;)
Errrr~ Bagi yang dah besar dan mencapai akil baligh, "Tolong jangan cuba aksi ini di tempat awam !" Kalau kat rumah, boleh ! Haha :P


I love her so so so so so and so much !!! :*
Partner gelak dan partner bergadoh ! Heeeee ;)
Love U, adikk ! <3

Doakan 1995's dapat result yang cemerlang ! Amin...! :)


Note : Bagi menjimatkan kredit handphone mahal anda, tidak perlu laah anda susah-susah call atau sms untuk bertanyakan result SPM Atiqah . Jimat-cermat amalan mulia ! Ingat tuu ! 

 
Thanks for reading this entry~
Assalamualaikum... :)
#Kun Faya Kun ! :)

Thanks for reading! Do leave your comments! ;)

No comments:

Post a Comment

I'm a MILO's Addict copyright, Fully Design by Tiqaa.
Orange Design Pointer