>

I'm Back !


~Assalamualaikum...~

Hai ! 
Hai !
Hai !!!!

Hahaha ! Fuuhhh ~ Fuhhhh ~ Bersawang , berdebu dah blog ni haaa !
Hi ! I'm back ^_^

Lebih kurang 6 bulan laah jugak aku menahan diri daripada meng-update blog nii . Ye laah , mane sempat ! 
Kau pikir kat Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan tu ade masa ke aku nak update2 , taip2 panjang2 ni haa ? :P

Okay , life aku memang busy sekarang . *takyah poyo sangat -_-
So , memang tak menyempat aku nak update kau , duhai blog .
Internet pun takde laah satu KMNS tu ade wifi kan ? >.<
Jadi , tu semua kekangan untuk aku update sini . Cewaahh !

Paling paling sempat pun , aku update FB n Twitter je . Ouhh , Instagram jugak ! 
Sebab tu senang ! Kau pakai fon je haa . Takyah nak bukak2 laptop bagai .

Actually , lepas berbulan bulan tak update , cerita dia kau takyah cakap laa banyak mane . 
Tak terkira ! Sampai tak menyempat ni haa nak menaip . :p

Okay , kita go through one by one . 
I'll update moreeee lepasni . Acah2 ni entry Comeback laah ! haha :p

Cepat2 , WELCOME BACK TO ME !!! ^_^

Oraitt , sampai sini je dulu short entry aku . Nanti akan menyusul kisah-kisah best aku kat KMNS dalam next entry !

Assalamualaikum... 

Thanks for reading! Do leave your comments! ;)

No comments:

Post a Comment

I'm a MILO's Addict copyright, Fully Design by Tiqaa.
Orange Design Pointer