>

21 March 2013


~Assalamualaikum...~


21 March 2013 ! 
Dah kenapa pulak aku nak update pasal tarikh yang BAKAL TIBA  nih pulak kan ?
Hahaha ! Ouh, inilah yang dipanggil terlebih up-to-date ! :P

Lepas tengok Buletin Utama pukul 8.00 hingga 9.00 malam tadi, teros aku terfikir yang blog aku perlu di-update. Perlu laah sangat kan.... -_-
Tapi, since aku dah lama tak update blog, keperluan tu aku rasa dah bertukar menjadi kewajipan ! K, over ! Hahaha ! 


Tahukah anda ?
Sedang jari-jemari aku menaip entry nih, jantung berdegup kencang, tangan menggeletar sambil nyanyi-nyanyi lagu Terukir di Bintang ! Muahaha ! *seperti ter-over di situ, yerr...

"Ada apa dengan 21 March 2013 ?"


 Wahai rakan-rakan seperjuangan sekalian... *dah macam seru apa jerr ! >.<
Especially batch 1995 ! Result SPM kita weyh ! Result SPM ! 






CONFIRM !
Result SPM keluar hari Khamis, 21 March 2013 bersamaan dengan 8 Jamadilawwal 1434 H !
Haaaa ! Nahh, ambik kau ! Dah cukup perfect dan detail maklumat aku bagi tuu. :D

Jadi, sebagai 2012 SPM Candidates, marilah kita nervous berjemaah ! >.<
Tahap ke-nervous-an aku di saat ini tak dapat aku nak gambarkan dengan kata-kata ! 
*Nampak tak perkataan baru  di situ ? Ke-nervous-an ? Kalau cikgu BM aku baca nih, pasti dia kecewa.
Maaf cikgu, tu je perkataan yang terlintas kat fikiran. Heeeeeee ;)


Nervous kan ? Nervous kan ? ;)





Dah, kau tak payah nervous lebih-lebih sangat sampai tido tak lena, makan tak kenyang, mandi tak basah semua tu ! :P
Tawakkal je laah. :)
SPM dah lepas, kita dah usaha. Terima je laah dengan redha result kita 21 March nanti.

Ouhh, tips dan pesanan senior-senior serta cikgu-cikgu serta ibu bapa ehh ? 
*okay, tak payah nak serta sangat laah kan ! -_-



Sebelum nak keluar rumah time nak ambik result : 
  1. Banyakkan selawat dan zikir
  2. Baca "Bismillahirrahmanirrahim" sebelum keluar rumah
  3. Baca Al-Fatihah  *Ulang banyak-banyak kali lagi bagoss
  4. Baca surah 3 Qul (Al-Ikhlas, Al-Falaq, An-Nas)
  5. Baca Alam Nasyrah  *Sorry, lupa nama surah tu.
  6. Think - positive!
  7. Yakin, tawakkal dan berserah pada Allah S.W.T

InsyaAllah... :)


Diharapkan tips kat atas tu dapat bantu kita untuk kurangkan nervous nanti ! ;)



Terima kasih TV3 atas maklumat tentang tarikh result SPM tuu. Aku dah start nervous, tak boleh nak tido ! >.<


Seriously, rasa nak call ZIZAN RAZAK dan cakap kat beliau : 

"Bawa aku pergi...! Pacu laju-laju, kita lari dari realiti ! Bawa aku pergi...! Pacu laju lagi, malah kita tak perlu kembali !"



Hahaha ! Okay, overrr ! Ini Semua POYO !  >.<
Aduhaii, tak sanggup nak hadap 21 March nanti. :(

Terasa nak off Handfon, deactive FB, deactive Twitter, off Whatsapp, off We Chat, off Viber, OFF semuanya !!!! Aku tidak akan ber-sosial dengan masyarakat pada 21 March nanti ! Hahaha :D



Note : Jutaan maaf sekiranya pada 21 March 2013 nanti, anda-anda tak dapat nak contact Atiqah.  Muehehe ;)



Good Luck and All the Best, 1995 !!! 


 
Akhir kata, mohon jangan ditanya result SPM aku nanti ! ^_^
Thanks for reading this entry.
Assalamualaikum... :)
  

Thanks for reading! Do leave your comments! ;)

No comments:

Post a Comment

I'm a MILO's Addict copyright, Fully Design by Tiqaa.
Orange Design Pointer